AYŞE ŞEBNEM YOLCU

Öğr. Gör. AYŞE ŞEBNEM YOLCU

Unvan : ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

Birim / Bölüm : BİNGÖL SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK

Email : asyolcu@bingol.edu.tr

Dahili : 4146

Oda No : B4-06


1981 Malatya/Arapgir doğumludur. İlk öğremini Arapgir'de, orta öğrenim ve liseyi Malatya'da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini Marmara ve Boğaziçi Üniversitelerinde tamamlamış olup lisans üstü eğitimine doktora öğrencisi olarak Fırat üniversitesi'nde devam etmektedir. Evli ve 2 çocuk annesidir.

 

 

Öğrenim Bilgisi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

 

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

 

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans

 

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İLETİŞİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

 

 

 

 

 

 

 

11/Mayıs/2017

 

 

 

 

 

 

 

 

Tez adı: Türk sinemasında ana konusu erkek eşcinselliği olan filmlerde eşcinselliğin temsili (2017) Tez Danışmanı:(MUSTAFA YAĞBASAN)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans

 

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

ÇEVRE BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ÇEVRE BİLİMLERİ ANABİLİM DALI/ÇEVRE BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI PR. (İNGİLİZCE)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2003

 

 

 

 

 

 

 

27/Haziran/2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisans

 

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

 

 

 

 

 

 

 

İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1999

 

 

 

 

 

 

 

28/Temmuz/2003

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

2005-2013

MEMUR

 

 

 

 

 

 

 

 

PTT, REKLAMASYON BÜRO ELEMANI,ULUSLAR ARASI YAZIŞMA VE İLİŞKİLER, (Ticari (KİT))

2004-2005

AGENT

 

 

 

 

 

 

 

 

AVEA, ÇAĞRI MERKEZİ AGENT, (Ticari (Özel))

2002-2002

STAJER

 

 

 

 

 

 

 

 

FLASH TV, REKLAM REZERVASYON, (Ticari (Özel))

2000-2000

MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

 

 

 

 

 

 

 

 

OYPA, (Ticari (Özel))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HALKLA İLİŞKİLER

MESLEK ETİĞİ

MESLEK EĞİTİMİ

MESLEKİ İNGİLİZCE

HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ

YDS (İNGİLİZCE) : 81.25

1. İMİK TANYILDIZI NURAL,YOLCU AYŞE ŞEBNEM (2019).  SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN REKLAMLA İLGİLİ GENEL TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA.  Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, 5(10), 355-369. (Yayın No: 5818786)

2. YOLCU AYŞE ŞEBNEM,KAVURAN TAMER (2019).  SEMIOTIC ANALYSIS OF AESTHETIC PRODUCT ADVERTISEMENTS IN PRINTED MEDIA.  SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, 5(44), 5028-5037. (Yayın No: 5283163)

3.YOLCU AYŞE ŞEBNEM,KAVURAN TAMER (2019).  AKILLI TELEFON ORTAMINDA RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI (Efe Misafirlikte, Zeynep ile Zeytin).  INTERNATIONAL JOURNAL OF ART CULTURE AND COMMUNICATION, 2(1), 18-39. (Yayın No: 5149526)

4.İmi̇k Tanyıldızı, N , Yolcu, A . (2020). The Use Of Women Beauty As Advertising Attraction: Semiological Analysis Of Three Magazine Advertising . Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi , 6 (13) , 49-67 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijhe/issue/54071/723256

İmik, T.N., Yolcu A.Ş.(2020). "VIRAL MARKETING AS A MEANS OF PROMOTING LIVE QUIZ SHOW “HADI LIVE”Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences - II ,Volume 1, p: 235-245, Gece Kitaplığı,  978-625-7884-62-4.